TIPS!


5 Tips som äger när man dekorerar naglarna! 

1. Kedjor! Kedjor blir jättefina på naglarna! De är lätta att fästa med genomskinligt nagellack.

2. Frukt och Blommor!!! Super snyggt att dekorera naglarna med frukt & blommor gjorde av fimolera!

3. Fransk-manikyr fast med andra färger! Roligt & coolt att matcha ihop olika nyanser & göra till din egna manikyr! :D

4. Gör alla naglar olika! Om du gör alla naglar olika blir helheten lite roligare!

5. Ha inte för bråttom!! Låt ditt lack torka ordentligt innan du börjar med nästa lack! Annars blir det inge bra utan bara kladdigt + att slutprodukten håller längre om du låtit allt torka i sin takt :)


De va några av mina MÅNGA tips som jag brukar använda mig av när jag dekorerar mina naglar! Hoppas de hjälper :) Kommentera vad du tyckte!

XoXo Vickan<3


Kommentarer

Skriv en söt kommentar vettja!

Ditt sööta namn skriver du här ;):


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0