4:Family <3

Vissa tycker de är pimsamt att vara nära sin familj och att umgås med dom, inte jag!! för mig betyder familjen väldigt mycke och vi kan gå bio, åker på semester m.m. Som dom flesta har, har jag en mamma (Susan) och en pappa (Hans, Hasse). Sen är jag yngst av "barnen" jag har två äldre brorsor, Patrik och Calle.
Men Calle är bara pappas son, och han har flyttat ut och bor med sin tjej. Så jag är är fast med Patrik här hemma xD Vi bråkar ibland men de är egentligen bara över små skitsaker som vi kommer över ganska snabbt :)
Sen är de klart att man inte berättar allt för sin familj, utan då e de vännerna man vänder sig mot.
Älskar er! <3

Det här är på en baseboll match i USA. Där vi har släkt så vi åker
 till USA en/två gånger varannat år :)

Love Jenni <3


Kommentarer

Skriv en söt kommentar vettja!

Ditt sööta namn skriver du här ;):


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0