Dag 3: Bästa vän!! <3

Jag har många bästa vänner, så är det bara! Jag tänker skriva som att det är till en person men alla som känner sej berörda, ta åt er!! "Min bästa vän är alltid där och hon ställer alltid upp för mej! Vi kan prata om exakt vad som helst och jag skäms aldrig för att prata med henne. Vi har så mycket genemsamt! Från minnen och upplevelser till jobbiga stunder.. Det spelar ingen roll om vi ses varje dag, varannan vecka eller två gånger per år! För mina äkta vänner vet jag att vi glider inte isär vad som än händer!
En äkta vän är den man inte tvekar att ringa när något hänt! För mej känns det ibland som om jag är samma persom som min bästa vän, är hon ledsen är jag ledsen, är hon glad ja då är jag också glad! Ta vara på era vänner och svik dom aldrig! (det misstaget gjorde jag en gång, och jag har verkligen lärt mej!! Kommer aldrig hända igen!!!) Du betyder så otroligt mycket för mej och jag vet inte hur jag skulle orkat leva om jag inte hade en så bra vän som du!!! Älskar dej! <3





Några av mina allra bästa vänner!!
XoXo Vickan<3


Kommentarer

Skriv en söt kommentar vettja!

Ditt sööta namn skriver du här ;):


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0