Från o med nu + 20 dagar framåt

Hej! Tänkte att jag och jenni skulle göra en sån här lista där man berättar olika saker varje dag :)
Vi tar varannan kategori! från och med nu och 20 dagar framåt! Grymt eller hur?!

1. 5 Fakta om mej
2. Facelook of today
3. Bästa vän
4. Min familj
5. Bild på mej som liten
6. Dagens outfit
7. Favorit film
8. Min förebild
9. Det här får mej att skratta
10. Mina rädslor
11. Det här får mej att gråta
12. Favorit klädesplagg
13. Det här åt jag idag
14. Det här upprör mej
15. I min handväska
16. Ett minne
17. Bild på mitt rum
18. Favorit låt
19. 3 saker jag gjort idag
20. Vad jag vill bli när jag blir stor
XoXo Vickan<3


Kommentarer

Skriv en söt kommentar vettja!

Ditt sööta namn skriver du här ;):


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0