Sommar o sol!

Nu har jag varit i USA i två veckor, och har en vecka kvar!! Saknar alla där hemma och vill bara börja träna igen!! Men jag har hunnit göra jättemycket hittills! Självklart har jag solat o badat (nästan varje dag), och såklart shoppat så mycket jag orkar ;) Nya kläder, skor, smink, nagelsaker etc. Sen har jag dessutom varit på tre stycken college; UNC (University of North Carolina), WF (Wake Forest University), och ELON University.
 
 
 
UNC
 
 
WF
 
 
ELON
 
Jättefina college!! Men jag vill inte gå på college för jag trivs bra med gymnastiken här hemma och vill inte lämna allt... Och om jag blir frisk i skadorna så kan jag förhoppningsvis fortsätta att utvecklas och bli ännu bättre här hemma!! :) Sen har jag spelat lite golf! första gången på två år!!! Det var jätteroligt! :D
 
Love Jenni <3

Kommentarer

Skriv en söt kommentar vettja!

Ditt sööta namn skriver du här ;):


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0